Nuffnang Ads

Wednesday, July 20, 2011

Wordless Wednesday 5 [Spender 1 Malaysia]



 Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia ^^

Mood : Patriotik!!!!!!

http://www.emocutez.com



Merujuk gambar di atas :-
  • India, Melayu, Cina boleh pakai
  • Kenapakah muka model itu tidak ditayangkan
  • Aku teringin nak berkenalan dengan model itu
  • Terdapat spender pesaing dibawahnya
  • Aku nak beli spender nie untuk dipakai oleh budak ni xD

p/s : normal la kan wordless wednesday yang tak berapa nak wordless..haha
p/s/s: babai~

Thanks for reading. Kalaw suka boleh LIKE dan komen dibawah^^

5 comments:

Taufan Bin Ribut said...

hahaha..satu malaysia ^_^


Entri Terkini : Asal lah cakap jepang lak ni????
Entri terdahulu :Tentang aku si blogger picisan

Watch my video songs ^_^

H.J said...

haha..saiz mesti lain2 jugak kan?

DaYaH JeLitA said...

hehe tak tahu la tak penah beli pon

Semut Senyum said...

mak aiiii, semangt betol ni....

yad'z said...

hapekahh... harga singgit ke tu.. =,="