Nuffnang Ads

Wednesday, July 6, 2011

Wordless Wednesday 3 [Kek Yang Yuckksss!]

Assalamualaikum & salam 1 Malaysie :)

Sapa bagi kak aku kek camni  memang aku smackdown orang tu..hakhakhakhakktuih! 




Saksikanlahhh kek yang sodapppp puih!
v
v
v
v
dah ada orang makan nampaknya
dalam mangkuk tu perisa coklat tuu
http://www.emocutez.com

dup dap dup dap dup dap dup dup dup  teeetttttttttt 

memang sial

=.=

kek hantu penangalan

http://www.emocutez.com

yummy!



shit!!
http://www.emocutez.com





http://www.emocutez.com

watafakk???


nice topping :)




lastly kek nie tak yuckk tapi watafakk??
v
v
v
v
v
http://www.emocutez.com
v
v
v
v
v
v
kalaw korang jadi laki dia korang nak makan part mana?? kihkihkih
Okaylahh...bye~

p/s: wordless la sangat kan? hehe





Thanks for reading. Kalaw suka boleh LIKE dan komen dibawah^^

10 comments:

Taufan Bin Ribut said...

kek pengantin lelaki jatuh tu mesti bunuh diri sebab frust x jadi kawen,,hahaha..


Entri terkini : Sayang,bil air dah tertunggak ni.Bile nak bayar(18sx)
Entri sebelum :eh (amacam pendek tak tajuk entri aku)
Watch my video songs ^_^

DaYaH JeLitA said...

haha..bini dia tolak dia tuhh

Aliah said...

tak boleh blah keknya..sapa nk makan kalau mcm tu..hihi

cik najihah said...

aiyak..

DaYaH JeLitA said...

@aliah depa buat untuk kepuasan kot...haha

@cik najihah ayakkkk..haha

AL AZRUL said...

memang style...
tpi saya tk nak makan....
nk wat koleksi je...

shafiqabdshukor said...

adeh...
sumernye nmpk sedap je..
hehehehe

Luqaz™ said...

errr.... tak sanggup nk mkn weh..haha

www.luqaz.com

yasmine danny said...

hahaha...
x selera ak nak makan kalau ade org bg...
lg2 yg tiga terakhir~~ =___="

btw, seb baik SR xde jual cake2 camtuh~~ hahaha... =D

singgah my 1st WW:
http://hebohyasminedanny.blogspot.com/2011/07/1-wordless-wednesday.html

DaYaH JeLitA said...

@al azrul : wat koleksi? x basi ker? hehe

@syafiq yela tu sedappp

@luqman : takper sanggup tgk pon jadilaaa..haha

@yasmin :janganlaa SR juai camtuuu