Nuffnang Ads

Saturday, August 6, 2011

Err...Muka Aku Macam Maria Elena Ker? Tang Mana Tu?

Assalamualaikum...

Hai sebenarnya nak cerita entah napa sejak dua tiga empat lima menjak ini ada beberapa orang cakap muka aku macam Maria Elena..sebelum nie tak de sape penah kata pon...kalaw ada pon depa kata muka aku macam Maria Sharapova je..hekhekhek aku tipu..aku tak de rasa muka aku sama cam Maria pun..sebab tu aku heran tang mana eak yang sama? Tang gigi memang tak arr sebab gigi aku macam pin boling yang baru kena strike..huhuhu




(Ni gambar Maria Elena..sapa tak kenal sila gunakan mesin Doraemon untuk kembali ke zaman batu)


kanan sekali aku
Ni pulak gambar-gambar aku ada orang kenal tak? Komfem tak de sapa kenal kan? sobss
  ♪♬Siapalah daku ini untuk meminta buih yang memutih.♩♫.menjadi permaidani lalala ♩ ♪ ♫
Ahh tak kenal pon tak pe sebab aku tak suka pemes-pemes sebab nanti kalaw kuar berpegangan tangan dengan abang angkat kat Singapura ke kantoi pulak kan?


Masa sekolah dulu ada laa orang dok kata muka aku macam Rita Rudaini ...kat university pon ada jugak sekelumit orang kata camtu..dak la bukan nak habaq tapi dah terhabaq nak wat camna kan? hekhekhek...dakla bukan nak perasan ka apa tapi dah orang kata muka aku cam Rita Rudaini apa salah nya berangan sekali sekala mana taw nanti terjumpa Aidil Zafuan kot-kot dia ingat aku bini dia boleh ikot dia balik rumah..tak ke namanya tuah tak berbau tu..kihkihkih


Umm sebenarnya malas nak cerita pasal nie kunk ade orang kata aku perasan...tapi pikir-pikir balik biaq ahh biasalah tu kena cop perasan...actually ramai je kengkawan kata aku nie kuat perasan tapi biaq pi ahh bukan kena buasir pon orang kata camtu..hehe..Peduli hape orang kata yang penting tak kacaw hidup orang lain serta tak langgar undang-undang agama dan negara! Peace yaw!

Okay..babai~

Thanks for reading. Kalaw suka boleh LIKE dan komen dibawah^^

14 comments:

Ku Azhar said...

artist!!! :D

Nyamuk Terbang said...

wow nak tanda tgn
eh muka kau mcm akk aku la
serius dkt dimple

eiyna zhafirah said...

tol la ! sebijik . haha

N A T A S Y A ツ said...

yela, agak serupa.

*cun la ;)

khadijah said...

sekali pandang memang cam maria elena la, dua kali pandang tak dah.. tapi awak memang cantikla..:)

Cik Bell said...

yg kat dlm pic yg 3 org tu mesti yg belah kanan sekali an..hehe

IEQAH said...

mmg ada gaya maria elena pun :)

Ayeem Jemain said...

haha mmg lebih kurang lah

saya_arief said...

kite boleh jadik gang la.
sebab dulu ade orang cakap aaron aziz tu macam saya.
hahaha.

echa takashimaya said...

pergi join contest maria elena sekarang.....!

shida said...

ahaks...adalah sama skitttt...:P

Nur Aizureen Md Zahir said...

oh,,its me yg kt shoutmix atas someone komen you cm rita !!
p/s : yee,,inigadish..aku le haha

Syark said...

haah!!!! muka u mcm maria elena i notice jugak. baru nak bgtau rupanya dah ada entry pasal ni.

sleepy said...

gmbar kt atas skali pn dh mcm maria elena dh yg ada "kakak kawasan" tu.. sekali pandang mcm maria elena, dua kali pandang mcm nora elena..

muahaha..