Nuffnang Ads

Wednesday, August 24, 2011

First Giveway By Tengkunizam | Rakan Blogger Klik1Malaysia

Assalamualaikum...

Aku join giveaway yaww!!..harap-harap dapat lah hadiah.. 
aku nie malang taw tak penah dapat ape pon yang berkaitan dengan cabutan
 bertuah..sobss..tak pe ah semoga kali nie bertuah..



Aku teringin nak menang...

JERSEY EPL!!!
jersey ditaja oleh Faizal Nizam

Suma syarat wajib aku dah patuhi..
Kalo tak dapat jugak aku nak mogok tak nak 
ganti posa yang aku dah tinggal..bwerkk

Korang pon join lah sebab hadiah depa superb!! And kalaw sudi join contest aku gak..
Klik sini untuk join giveway nieh~
Okay..babai~




Thanks for reading. Kindly drop your comments below ya. Really appreciate your thoughts. Cheers!

1 comment:

Unknown said...

gud luck, huhu, tp jgn la sampai tak ganti pose plakk, dose woo, huhu