Nuffnang Ads

Thursday, October 6, 2011

Facebook Bakal Ditutup.Ini Serius!

Assalamualaikum..

Kepada pengguna facebook ada perlu membuat persediaan sebab facebook bakal ditutup!
Ini bukan main-main ataw rumours yang pernah berlaku dulu...
Save balik segala gambar, data dan apa sahaja banda yang penting sebab facebook bakal ditutup!!
mesti ada tertanya-tanyaKenapa??
http://www.emocutez.com

Jawapannya ialah kerana ini
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
okeh ini teaser..teruskan scroll..thehehe
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
http://www.drbook.biz/

Drbook nie di buat oleh rojmey..hakhakhak lawak siot...nak celen fesbook lettew!! sebabtu aku kata fesbuk akan ditutup sebab dah ada drbook..korang jangan pandang sebelah mata hoii ramai dah join drbook nie haa..memang la baru lagi mana taw lama-lama bleh dapat 40billion pengguna?? tak mustahil kan? lololol...

Emmm...errr...sebenarnya aku pon dah join drbook... (semua sila maki aku) wakakaka~
tengok nie profile aku!!
add aku tawww!!!!
hikhikhik~
v
v
v
v
v
aku heran napa perkataan cendawan yang aku post kat status jadi ********..hakhak sensetip kot xD

Tapi kan aku rasa stail jugak kan? hehehehe....pada pandangan aku drbook nie adalah dalam 65% sama dengan fesbook....apepon memang better lahhh daripada frenster tu kann? hahak~

korang boleh la try usha drbook nie and godek sendiri apa yang ada kalaw rasa berkenan sign up la add jangan lupa add aku...support sket rojmey tuhh orang melayu kita nieh...hehe
sila terjah http://www.drbook.biz/

Lastly..goodbye facebook aku dah ada laki lain nama drbook..yeahhh~
(iye iye jer :P)


Thanks for reading. Kindly drop your comments below ya. Really appreciate your thoughts. Cheers!

13 comments:

Cik Bambam said...

hahahah..kelas kau dayahhh!!

budaksetan said...

HAHAHAHAH, asal perkataan cendawan kene banned?XDD

Namee Roslan said...

laa, dia betul2 buat ke social hub ni?? gila cool dr rozmey !! haha. berani sahut cabaran ah..

Unknown said...

memang ada ka social network ni?ingatkan xda

seni halus diadaptasi pada makanan | AZIZUL HAKIM

Anies Anessa said...

aku tau kenapa ko bubuh nama cendawan..kelas kau!

Nyamuk Terbang said...

haha aku nak sign up
hoho

Syuhada said...

dr. hebat! ;D

MSS said...

jahatnya....hahahah....

adeeb khairudin said...

HAHAHAHAHHA. nak jugak lah sing up. kekeke

nick dot anis said...

cendawan??huhu

Rosalia said...

mcm best je.huhu.:)

SuperGurlz90 said...

ehhehe..ingt apa la tdy an.. pape pun selamat dtg ke dunia sosial bwu... lalala~

Unknown said...

Haha. Ada baru pulak! xD

Btw Dayah, ermm...keputusan pemenang untuk 'Editing Photo Contest' tu dah diumukan ke ye? huhu.