Nuffnang Ads

Wednesday, June 8, 2011

Panjang Bebenor (O_O)!

Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh...

Hee..memandangkan entry harini bertajuk panjang maka salamnya juga harus panjang dan penuh :)


Firstly nak tanya korang kenal tak adik ni??? 



Kepada yang kenal tu buat-buat tak kenal lah eak :P Okay sapa tak kenal aku nak perkenalkan budak nie bernama:


Autumn Sullivan Corbett Fitzsimmons Jeffries Hart Burns Johnson Willard Dempsey Tunney

Schmeling Sharkey Carnera Baer Braddock Louis Charles Walcott Marciano Patterson Johansson 

Liston Clay Frazier Foreman Brown

Perghh nama.. Ni nama terpanjang di dunia. Dia ni ialah seorang kanak-kanak di British.Namanya yang terdiri dari nama yang diambil dari 25 nama petinju top dari seluruh dunia dan 2 bakinya yang lain adalah nama depan dan nama keluarga.


Aku terfikir camna bila budak ni besar rasanya dia maki tak mak bapak dia sebab atas kemungkinan berikut yang mungkin menyusahkan dia:



  • kad pengenalan yang mungkin saiz A4
  • nak perkenalkan diri kat orang
  • nak tulis nama kat buku latihan
  • nak tulis nama sendiri bila dah pandai mengenal huruf kelak
  • cikgu dia nak panggil nama nak check kedatangan
  • nak umum pemenang cabutan bertuah kalaw dia menang
  • akad nikah :P
dann banyak lagi lahh...huhuhu apepon budak ni dah femes.. baru je lahir dah femes..hehehe..aku pon nak bagi anak aku yang bakal lahir kelak nama panjang jugak ah.. Okay dak kalaw aku letak nama anak aku Muhammad Farid Kamil Sam Shaheizy Ashraf Muslim Zahiril Adzim Shah Jazlee Shahir AF8 Justin Bibir Lee Min Ho Ashraf Sinclair Bla Bla Bla~




Mak Cik ni pulak kenal tak?



Aku pon tak kenal huahuahua.. Yang aku taw nama dia memang pendek iaitu O dah macam teh O la pulak hekhekhek. Sekarang O adalah Ketua Panitia Pengawas Pemilihan Umum Kepala Daerah Kabupaten Limapuluh Kota, Sumbar. O juga ada saudara laki-laki yang bernama Z. =_=!




Abang ni pulak mesti korang kenal kann?? 

Mestila suma kenal Akon 

Tapi mesti ramai yang tak tahu nama sebenar Akon ialah Aliaune Damala Bouga Time Puru Nacka Lu Lu Lu Badara Akon Thiam :)




Lastly,

Hai nama saya Nurhidayah Binti Abdul Rahman penulis blog ni ada yang nak berkenalan tak?



Okay.Daa~

Thanks for reading. Kindly drop your comments below ya. Really appreciate your thoughts. Cheers!

2 comments:

Anonymous said...

Panjang dan pendek sangat cantik!! Huhu

Ieka AbWahid said...

x sangka akon punya nama sebegitu..kenape dia x guna nama Lu Lu Lu je kehkeh ;p