Nuffnang Ads

Tuesday, September 20, 2011

Lion-Parkson Foundation Awards Presentation Ceremony

Assalamualaikum..

Selepas aku pergi final interview Lion Parkson Foundation haritu aku sentiasa tido tak lena makan tak basah mandi tak kenyang dok tunggu result interview tuh... 
Then i got electronic mail (emel pon boleh saja nak tulis dengan perkataan gempak cikit haha) from Lion-Parkson informing me that i got the scholarship..
*tembakan firework*
yeahhh!!...yummy!!.yess!!..woohooo~...err Alhamdulillah :p

Aku dapat invitation pi majlis serah cek tu dalam bulan puasa.. tapi sekarang bawu nak update..hikhik
Tapi gambor suma shaking hishh ape la tukang amik gambar nie..mintak-mintak kakak aku baca entry nie baru dia taw aku tak puas hati dia amik gambar shaking..muahaha~

senarai nama yang dapat scholarsip tu satu Malaysia kan? hehe
mom, me, sis
nie masa penyerahan cek by Puan Sri Chelsea Cheng..pehh terang bebenor gambar nie menyerlahkan nur diwajahku..xD 
lepastu aku kena bagi speech sebab nak masuk dalam tv..haha
sebenarnya aku tipu haha nie gambar syok sendiri haha time vip tak sampai lagi haha..
jadah bagi speech bawak handbag..haha..banyaknya "haha"
photography session
sebelah my mom is my interviewer..kanan aku tu cik nurul yang banyak membantu aku..
one of my friend there Malini..tinggi benor beliau jeles aku..hehe
Majlis nie buat waktu pagi sampai tengahari pastu ada jamuan..Makanann dia perghh sodap giler habaq hang...actually nampak sedap laa...aku tak makan pon sebab puasa..sobbbsss
*padahal aku tak leh puasa masa bu sebab cuti cuti Malaysia..shhhh jangan bagitaw orang taw*
Family aku jer yang Muslim ha masa tu sebab company dorang mostly chinese so tak de hal la dorang nak buat jamuan kan..Aku hanya mampu memandang sambil terkebil-kebil hekhek..yelah tak kan nak join even aku tak puasa pon kan...hehe..however guest whatt?? they were very considerate because they gave us two bag of makanan untuk berbuka posa...bagus kan? :)

dalam nie haa ada makanan sodap :)
Syukurlah aku dapat biasiswa sebelum daftar kat Uitm Shah Alam nie haa..tak yah la susahkan my parents kann? Kiranya dengan scholar nie parents aku tak yah kuar duit pun untuk aku...yelah adik adik adik aku pon nak pakai duit lagi..Pastu aku pon tolak lah biasiswa JPA sebab dah dapat yang nie..tak kan nak tamak bolot dua-dua kang apee ponn tak boleyhh...

Okay..babai~
Thanks for reading. Kindly drop your comments below ya. Really appreciate your thoughts. Cheers!

10 comments:

Nia Ridzwan said...

tahniah ! =D

DaYaH JeLitA said...

thanks nia :)

nine said...

untunglah wehh, tahniah. suka betul aku dengan kau nih. haha dah lah cantik, pandai lak tuh. *sila belanja aku skang

Unknown said...

waah hebatnyaa u sis! :)
congrats!

kynah said...

weyyy mana ada shaking pun...besa la kamera murah..haha..nanti aku beli dslr baru hg tauu....haha

kynah said...

weyyy mana ada shaking pun...besa la kamera murah..haha..nanti aku beli dslr baru hg tauu....haha

Namee Roslan said...

hey tahniah. hebat sungguh. belajar rajin2 ok! :D

zaty said...

bestnyaaaa dpt smpi dua biasiswa..tahniah yeaa ;)

DaYaH JeLitA said...

zaty : time kaceh..alhamdulillah la rezeki semua tu
namee : thanks..yup semangat nie nak belajar
kak : hahaha
hana bunga: thanks yer
peah glemer mantap sentap berentap : aku pon suka ko jugak...meh aku belanja sky juice..nak? hahak

dzafira said...

Perrrggghhh... Bapak r best. Bertuah giler jd kau... TAHNIAH3x......