Nuffnang Ads

Tuesday, September 13, 2011

Kolej Mawar Uitm Shah Alam Rumah Baru Aku

Assalamualaikum..
Dayah Jelita kembali setelah seminggu lebeh tak update blog!!! yeah~

Ramai yang inbox aku kol aku anta mesej wall post sumalah tanya napa tak update blog..depa kata bagai nak koma tak baca blog aku..merayu-rayu suruh aku update..huhuhu

Aloulou...nie aku nak update la nie...Okay aku nak korang semua taw yang aku sangat bizi sebab baru masuk uitm shah alam ni haa...penderitaan orentasi lima hari lagik...Aku jugak nak korang tahu yang aku menipu je pada perenggan kedua..muahaha~ ade ke sape rindu aku??? sobss...

nie barang-barang masa packing kat rumah..yee aku nak lari rumah -,-
dah sampai kolej mawar..kecik and sempit je tak macam puncak alam yang luas macam padang bola
ayah aku ngan pakcik kena buli angkat barang...kecian abah dapat anak malas..bukan ape aku letihla..hehe
masuk bilik posing sikit sebagai simbolik perasmian bilik oleh aku...haha
Aku dapat taw bff aku dapat kolej mawar gak terus kitorang roger setting dok sebilik...4 orang semuanya..hahaha besh giler dapat dok sebilik ngan member rapat..boleh berpesta dan bergomoi sesama kitorang sesuka hati.. xD
nie selepas siap kemas yeahhh~ comel tak nemo aku...?? nama timangan beliau saadiah  xD
nie la loker aku penyiksaan giler sebab kecik...masa kat puncak alam besar gila
nie pon banyak lagi baju dalam bagasi sebab tak muat dalam loker...
lepas nie aku  nak bawak almari sendiri ahhh~ >_<

nie meja study kecik gak..tak puas la camni aku perlu meja yang besar sebab aku rajin belajar...hakhakhak

aku memang suka hias sebab aku nie girlish!! awww...hahak.. actually aku nak tayang ampaian aku tu je..
ada sapa nampak tak ampaian aku?? aku jual taw benda tu..sapa nak gtaw aku :P

setelah siap kemas baru aku nampak kertas biru tu tulis RAK BUKU! ahahahaha..ghasak arrr
shawl and tudung...siap kemas dah
nie tempat letak brooch aku wat sendiri...jangan ingat budak engineering tak kreatif...ehh adakah
aku sedang mengatakan aku nie kreatif..ya nampaknya begitulah..wakaka
Memang puas giler bila dah abeh kemas...aku termenung jugakla dalam 30 minit sebab tak taw nak kemas macam mana..huhu...nie plak gambar roomate aku merangkap housemate masa asasi puncak alam dan sorang tu kawan baik aku jugak budak matrik kedah..

dayah, tirah, min, ilya
aku ngan ilya..nie la kawan baik aku dari form 1 sebilik..masa aku asasi dia matrik..
and berjejak kasih semula kat sini..hehe

Okaylah nak pi basuh baju sendiri pulak..kat rumah buli adik aku basuhkan..huhu..lepas nie nak update pasal minggu orentasi pulak..okay..babai~



Thanks for reading. Kindly drop your comments below ya. Really appreciate your thoughts. Cheers!

28 comments:

Nyamuk Terbang said...

weyh lappy dgn domo kau mcm aku punya r
weyh aku nmpk gmbr 'seseorang' dkt ampaian kau
hoho

DaYaH JeLitA said...

hah gambar sape? hihik :P

Ahmad Taufiq said...

satu tak cukup ehh...dua tak cukup ehhh...tiga tak cukup ehhh...empat bru cukup...haha

Ahmad Taufiq said...

satu tak cukup ehh...dua tak cukup ehhh...tiga tak cukup ehhh...empat bru cukup...haha

Ahmad Taufiq said...

satu tak cukup ehh...dua tak cukup ehhh...tiga tak cukup ehhh...empat bru cukup...haha

Amyna said...

comel ja nama untuk nemo tu...Saadiah...

study hard ya ^__^

Ar Met said...

haha.. comen? no comen :D

DaYaH JeLitA said...

taufiq : hahahahahaha mana taw..ko shah alam gak ker weyhh?

kynah said...

ala terharunya aku nmpk gambaq kita smua kt situ.hihi....

Qin Khairuddin said...

dulu budak KMK eh???wah..dekat je la kite..uitm jugak...=)

Asyikin said...

rindu zaman belajar T_T

cik fadh said...

bestnyer masuk stdy balik . rerajin blaja yerr ;)

zoul said...

welcome to uitm...singgah la fakulti civil nnt erh...:P

A.I.N.S.Y.A.H said...

wahhh sama kolej ngn kite ;)

nine said...

hemsengnyewww boipren!

Ahmad Taufiq said...

a'ah...haritu orientasi duduk kt kolej perindu...kepak3x..haha..skang dah pindah kenanga...

Saddila said...

gud luck study kak . heee :)

nak pinjam boyboy satu malam . boleh ?? haha

zaty said...

haha.selamat berDEGREE laa noh pasni. >.<

Nuur mutiara said...

kolej mawar? Err samalah kita..huu~

Namee Roslan said...

haha, yang paling menarik perhatian adalah tempat ketak pin tudung tu!! :D kalau org lain suka campak je atas meja. atau letak dalam bekas. :) awak cucuk2. creative! ;)

Fatin Zulaikha Azhar said...

comel la ampaian yg awak letak gmbr2 tu..hehe..serius ke awak ada jual? :)

DaYaH JeLitA said...

hehe ada tapi dah tak banyak tinggal.
stok dah nak habis

Fatin Zulaikha Azhar said...

menarik la ampaian tu..comel sgt..geram..hehe..berapa ye harga sekali dgn postage?

DaYaH JeLitA said...

rm1o sekali dgn pos..kalaw awk nak awk contact saya kat fb eah? awak taip dayah jelita full komfem jumpa :)

kakakhensem said...

how can i cntact u ? fb maybe ? sbb nk tny byk bnda ni :D

Anonymous said...

Salam akak.. Mcm mana nk dpt bilik skali dgn kwn..? Akak daftr same2 ke..?

DaYaH JeLitA said...

haah daftar sama2..kena dtg serentak la

Anonymous said...

Very good article. I absolutely love this site. Stick with it!