Nuffnang Ads

Sunday, September 25, 2011

Kakak Aku Tunang | Hantaran Lagi Glemer Weyh!

Assalamualaikum..

Tadi bukak beautiful nara ada pasal normiang dengan memeiang nikah.. muntah ijau aku.. sikit-sikit dorang... macamla orang lain tak de yang nikah.. dah la pengantin basi (normiang)...wedding of the year hape pasangan kena tangkap basah camtu....pehhh mulut gosip jugak aku eak? hehe

Siyes aku tak amik port pasal artis tapi bab depa dua orang nie aku memang meluat...cuma aku terpanggil nak buat entry nie sebab aku tengok hantaran nikah memeiang tadi yang fuuuuu!!! buruk bebenor...lansung tak glemer..kononnya sponser tapi biasa jerk..hantaran ahkak aku tunang ramadhan haritu lagi stail...nak kata apa katala yang penting aku yakin memang stail dari depa..hakhakhak!

1) KEMEJA



2) KEK (bff kakak aku sponsor)


3) PERFUME


 4) QURAN TAFSIR


 5) COKLAT



6) NECKTIES (yang nie aku buat..cantik kann??tepuk tangan cikit!! thehehehe~ *kembang idong*)


and lastly
v
v
 6) BUAH-BUAHAN (ehh kenapa ada oren sesat..wa tataw ma! hahak)

Semua hantaran di atas kitorang adik-beradik yang buat..termasuk lah adik lelaki bongsu kitorang dan umi kitorang..kitorang sama-sama bekerjasama mengubah hantaran ni..kak aku tak nak sewa tak stail katanya..hehe...

team gubah hantaran : dari kiri aku, kakak aku, adik aku , adik aku
ahkak aku! simple but gojes :D
sarung cincin moment
 Dorang tunang bulan posa haritu sebab raya 2nd kak aku ngan tunang dia nak balik sambung study masing-masing kat china and russia...so alang-alang dorang cuti serentak haritu dorang decide nak tunang leww...yelah bukan senang nak jumpa kan? dah la berjauhan...lepas dorang graduate nanti bawu dorang tawin..insyaAllah..err aku bila plak eak? hihik
Okay babai~
Thanks for reading. Kindly drop your comments below ya. Really appreciate your thoughts. Cheers!

12 comments:

Shawn Razaleigh said...

apasal oren tu mcm tu rope eh? hehe






mohon berkenalan dgn adik2 yg cun di ats.hahaha

Saddila said...

huiyooo cinta jarak jauh tuuu .

pepel gittew :)

Namee Roslan said...

boleh jd wedding planner ni dayah!

shazmir said...

wah..best nyer....

pas sya nak gak r...

DaYaH JeLitA said...

shawn : adik2 je ke? kakak adik2? hahak

DaYaH JeLitA said...

saddila : cantik en pepel?

DaYaH JeLitA said...

namee : boleh kew? hiks :P

Hasnah said...

kakakaka... paling teramat suka yg statment pengantin dah basi...
meluatnya... asyik2 cerita lepa saja.
apa2 pun syabas, nice blog..

echa takashimaya said...

Jimat kan buat sendiri?hehe.bagus.oh anda sangat anti-pasifik retis berdua tu yer?haha.saya juga :)

nick dot anis said...

hahahha sgt stuju!!!

Nyamuk Terbang said...

aku pn 'suka' retis tue
hoho
weyh muka kau beza dri yg lain

Liyana Ahmad said...

setuju...ak tgok dorang pnye hantaran mcm budak drjah 1 buat..xmnrik ok!!:D