Nuffnang Ads

Saturday, September 17, 2011

Entry Rojak Sebab Campur Aduk Segala Topik HaHa~

Assalamualaikum rakan-rakan sekalian...

Sebenarnya malas nak update sebab tidur mendapat keutamaan dalam aktiviti seharian... Tapi bila memikirkan blog yang makin kurang kasih sayang dan tersisih aku update gak lak.. Kang tak pepasal blog cop aku mak tiri lak..hkss
Tak pelah esok pon boleh tidur seharian sebab cuti yeahhhh... Syok gila ketawa berdekah-dekah kat roomate aku yang ada kelas pagi esok...muahaha~


Nie plak course outline aku untuk sem nie...satu hape tak belajaq lagi..pi kelas macam besa la first week nie sesi berkenalan dan mintak no tepon, email ngan fesbuk lecture..heheh..paling syok Engineering Drawing ataw nama manjanya Lukisan Kejuruteraan (LK).. Syok sebab aku tak de basic lansung subjek nie =,=
Tapi tak pe roomate aku pandai LK so assignment leh pass kat dia ah pasni..kahkahkah

Pastu yang National Kesatria tu kokurikulum...boleh pillih.. Aku pilih voluntary police a.k.a SUKSIS Uitm Shah Alam..Niat utama sebab dapat elaun and dapat dok kolej sampai habis ijazah..hekhek keji kn niat utama?? :P Niat kedua sebab aku minat kawad and polis-polis nie uniform semat..hehe..and dulu kat skulah 5 tahun aku aktif dalam kadet polis..ko cakap boring?? takk nyerr wa cakap lu..beshh woo...


Nie aku lulus ujian fizikal pagi tadi yeahhhh...sekalung tahniah kepada diri ku ini..*clapping*. Pagi tadi depa belek-belek badan aku, suruh kawad, suruh lari, ukur berat, timbang tinggi, wat sit up, lompat-lompat, pumping, sumalah..ada masa check tangan tu ntah napa tangan aku shaking..shit betol..padahal tak neves pon.. puan polis tu gelak kat aku dia cakap "adik neves eak?" aku sengih je lah tapi dalam hati "hoihh tangan diam la hoihh yang dok shaking tu apesal? grr"

ni zaman kegemilangan aku.. *kembangkan idong sambil masuk dalam bakul pastu angkat bakul tu sendiri*
Eh panjang pulop entry aku nie kan? hakhak tadi cakap malas nak update.. Aku nie kalaw dah start menaip, InsyaAllah sampai tahun depan baru aku stop xD

Tapi rasa macam nak stop sekarang ahh sebab ngantok dahh nie.. babai~
Thanks for reading. Kindly drop your comments below ya. Really appreciate your thoughts. Cheers!

7 comments:

Unknown said...

kesatria boring ehh???? :) btw nak grab logo uitm tu tau!

Asyikin said...

hohho, kalau saya jangan harap nak join benda2 fizikal, confirm asyik ngelat je...-_-

Chachos Cheezy Wedges said...

perghhhh!! budak civil plak nie.. hahaha
slmt menjalani hidup sbgai student engineering... haha~~
gud luck ehh!!

DaYaH JeLitA said...

hanabunga : grab je lah

syikin: hamboihh..haha

chachos : thanks :)

nini said...

hoho...gud luck...selamat belajar...=p

zoul said...

static and dynamics : bnyak refer past year bila nak final exam..pattern soklan same je..

engineering drawing : mmg kne mntak tlong org ada basic...mcm bdk2 yg skolah teknik dlu...

calculus : snang je...:P

geology : lab boring..

ctu : banyak membaca...

c++ : ssah nak paham..ehehe..

ecm 407 tu snang nk score...:P

DaYaH JeLitA said...

pandangkedepan : wahh thanks for the info :)