Nuffnang Ads

Tuesday, July 31, 2012

Al-Humaira Contemporary

Assalamualaikum...

Kecoh je kat internet pasal pembatalan kontrak Abby Abadi dengan syarikat tudung al humaira tu..
Hurm kesian la jugak kat Abby Abadi.. di sebabkan dia masuk pas dorang dah taknak dia jadi duta..

Actually aku bukan jenis suka amik taw hal artis tapi kalau bab abby abadi aku suka amik taw..
Aku tetap minat kat Abby walau apa pon yang terjadi..even one day dua tinggalkan dunia hiburan aku
akan tetap minat kat dia..kesetiaan aku kepada Inspektor Eliza tak kan lentur..hihikk
Biaq pi lah dia masuk PAS ke BN ke USNO,UNKO,SUPP ke aku tak kesahhh...huhu

Cuma tu lah pasal syarikat Al-Humaira Contemporary aku 
agak kesian dengan syarikat itu sebab tak pasal-pasal
depa kena hentam..konon menutup pintu rezeki Abby...apa la 
cetek sangat pemikiran orang zaman sekarang...
Okeh sekarang aku nak berpantun sikit pasal rezeki supaya hampa faham..

kalau sudah memang rezeki kita,
tiada siapa pon yang boleh usik,
kalau memang bukan rezeki kita,
dalam mulut boleh keluar balik..

Amik kau..pantun bagai aku..haha..bukan ah ni lirik lagu Andy Lala bertajuk rezeki...so takde sape yang 
patut dipersalahkan..bukan ape aku terpanggil nak wat entry nie sebab ada page kat fb

Sampai macam tu sekali nak jatuhkan orang lain.. Aku harap admin page tersebut
sembelit sepanjang hari raya nanti biar dia tak bleh beraya padan muke... if the admin bukan 
muslim...aku harap dia sembelit pada perayaan agama dia akan datang..deepavali ke 
tahun baru cina ke thaipusam ke pesta tanglung ke...eh pesta tanglung perayaan agama ke tak? 

oh ye aku ada post something kat page tersebut..biasalah aku kan takde keje suka menyibuk..kekeke
v
v
cilakak ade jugak yang perli2..huhuhu (aku dah unlike okay page tu)

alaa aku bukan nak sokong sape2 cuma aku rasa aku faham peraasan syarikat al humaira tu..
kalo aku pon aku nak duta yang neutral...betul jugak cakap dorang abby masuk pas sedikit
sebanyak efek bisnes dorang..bukan dorang niat nak sekat rezeki abby..aku percaya rezeki ada 
di mana2 sahaja...memang la nak boikot la ape lah tapi kejap je benda nie...meh nak bandingkan
al humaira dengan sani express...hohhh ape kaitan tudung dengan bas? mesti korang berkata
begitu didalam hati bukan? hehe

dulu sani express pernah kena boikot sebab orang takut nak naik sebab kes excident tu..
yaa termasuk aku tak berani nak naik...tapi sekarang? orang dah tak ingat dah pon pasal 
excident tu and syarikat sani semakin maju..betul tak? daripada orang tak kenal terus famous..
same la macam al humaira nie...daripada orang tak kenal terus terkenal...
femes ah depa lepas nie...sekarang maybe orang boikot la ape lah..
hurmm tengok lah lepas nie apa nak jadi..

Contohnya aku..aku peminat Abby Abadi..tapi apesal aku nak boikot Al-humaira plak?
sebelum nie aku takde la nak usha sangat page al humaira tapi tadi usha2 ada gak yang lawa..
hee hee hee~ well perempuan.. tapi tetap ah tak leh lawan radiusite..huhu

   
ahhh berkenan giler ah tudung dengan shawl nie!! (O_O)

Apepun..semoga Abby Abadi tabah..takpelah kontrak batal pun..lepas nie mesti
ada lagi rezeki yang datang...walaupun dia sokong PAS and aku sokong "Beautiful Nara" aku
tetap minat kat abby..alamak terberpolilitik plak dalam blog...huhu
ahh tahun depan aku dah 21 tahun okayhhh...

Sekian.bye~


Thanks for reading. Kindly drop your comments below ya. Really appreciate your thoughts. Cheers!

5 comments:

Messy Girl said...

mmg tak faham.. hahahaha

Anonymous said...

Many thanks for writing valuable post regarding the subject. I am a fan of your site. Maintain the great work.

Anonymous said...

Jelite je ko dayah ? Post xbest ...radiusite suke ngaku brand die pdahal shasmeen blmbk di jln tar

Namee Roslan said...

em...company tu takde kena mengena dengan umno pun. abby pun obses sgt. rezeki Allah yg bagi...so tak boleh la nak pertikaikan. customer pun tentu la tak suka duta tudung yg kontroversi.

DaYaH JeLitA said...

anon : hai~