Nuffnang Ads

Wednesday, April 4, 2012

Miss Them

Assalamualaikumm..

Tadi baca blog adik aku..rajin benar beliau update
semenjak ada blog nie haha...pastu aku tengok pic siblings aku yang lain..

hurmm apa yang bermain dalam fikiran aku
adalah > "lawa dan hensem rupanya adik-adik and akak aku"
ahahaha...kepada kak, diena, tah and mamat kalaw hampa terbaca
entry nie anggapla aku termakan pil khayal kerana terpuji hampa..ahakss...

kakak sulung aku
adik aku

adik aku
adik lelaki tunggal bongsu tonggong busuk hahahaha
Okay bye nak pi mandi..

Thanks for reading. Kindly drop your comments below ya. Really appreciate your thoughts. Cheers!

4 comments:

kynah said...

rindu hang jugak....sobsss

huda jamil said...

memang kamu2 ni baka tinggi eah. jeles jeles :p

The Fakhirin said...

bongsu laki2, mesti yg pompuan kena buli ngn mak...hahaha

Namee Roslan said...

lawa lawa adik beradik dayah :) hehe. dayah pun sama. :) rapat ye adik beradik ?? tibe2 namee pun rse rindu nk berkumpul dengan siblings.