Nuffnang Ads

Saturday, December 10, 2011

Fixie.Do Want!!

Assalamualaikum...

Sekarang orang gila fixie.
Petang2 aku selalu meronda rempit nek moto kat
 tasik melati area umah aku tu..masa cuti sem laa..
Tasik melati tu taman rekreasi..
Dekat ja ngn umah aku..
Lepas nie nak beli fixie la plak..hihik..
Sebab dekat ja ngan rumah..tak kan nak jalan kaki plak kan..
Nek fixie la stai kit..hihiks

Capup sikit...
Nak jadi awek fixie plak lah..hihihihikkkksss 
Aku nak yang nie..kaler pink biru..feveret kaler yaww.. 
http://www.emocutez.com


Semoga ada orang murah hati nak bagi
Balik cuti sem nie nak kipas sesape lah agar bagi
kat aku sebijik.. :P

lepas nie nak boikot ahhh motor nie.. heheh :P

Nak jadi awek fixie camnie plak ahh..hang mampu??? hahak
Okay.bye...


Thanks for reading. Kalaw suka boleh LIKE dan komen dibawah^^

14 comments:

cik hijau purple VS nur faie said...

awek fixie ? hehaa , mmg sexy jadinyea .

AMYCYRUS said...

Hehe. Fixie memang cun. Warna pink laaaaagi cantik. Moga awak dapat memiliki fixie suatu hari nanti :)

Saddila said...

haha melampau gila gambar bawah tu .
mcm terselit dah dila tengok nya . hakhakhak

*warna hijau la beli nanti

cik ery said...

taw xpa.aku pon trgin gak.heh.

moto tahuk tepi k

DaYaH JeLitA said...

nur faie : sexy kerr??? kehkehkeh
amycyrus : aminnnnn :)
sadilla : hang memang hijauuuu ja nak..pi kawin ngn shrek lah hahak
cik ery : kan? tahuk tepi lahh moto haha

Rahmah Ram Ram said...

Hihihi....fixie memang cantik dan menarik sesuai dgn jiwa muda mudi tp klau nak jadi awek fixie macam gambo bawah tu.... Hihihi melampau kot...semua mamat beskal dgn moto lumba lumba kejar..... :)

RoslanPutra said...

motor penting beskal utk riadah keluo peluh..

Namee Roslan said...

memang trend ke ? saya baru tahuuu...sobs sobs..

♥nurulizzatie♥ said...

mahu beli jugak! nice kan kaler pink puteh. hehe :D

shahrazali said...

hi..salam..

bwk kt taman rekreasi ok la,,,tp bwk kt jalan raya mcm bahaya jek... basikal fixie ni xde brek kan...

jgn la boikot motor tu,,nnti merajuk plak motor,,rosak plak..

Shawn Razaleigh said...

awrrr. nak jadik awek fixie jugak lah. eh

jaya jr said...

haha..awek fiexie terlampau tu..kah3

NURUL ASHIKIN said...

yang bawah tu memang sangat buruk ~serius wak~

Mr.Clive said...

kekadang terlebih pink tak lawa gak...huhu