Nuffnang Ads

Wednesday, July 31, 2013

SUKSIS #12 (Annual Dinner)

Assalamualaikum.. 
Ni actually entry lama tapi aku baru nak publish hehe..alter2 cikit..haritu tak publish sebab lupa..huhu..buleh plak lupa kan? padahal dinner suksis nilah event yang semua orang tunggu..hehe..dinner ni berlansung kat Gold Coast Hotel, Klang pada 8 Jun 2013.. Kalo tahun lepas kitorang handle annual dinner, this year junior plak yang handle hehe..

tema dinner tradisional. hampa rasa tradisional ka aku pakai camni haha?
aku main bantai je weyh..nak pakai kebaya body aku takda shape kang nampak cam pakai baju kelawar kekeke

tengah2 dok makan tiba2 dapat dedication bunga weyh...syioknya seumoq hidup tak penah dapat bunga
yalaa tak pernah dapat boyfren romantik..haha..



persembahan daripada skuad kitorang.. koir~

ketua skuad lelaki roziful.. gambar ni atas permintaan ramai haha...aku okay ja tapi kecian epul muka terpaksa je
yelah epul mana amik gambaq ngan pompuan..dia baguih bukan macam aku erkkkk :P

ilya pon datang gak..aku ajak penuhkan tempat kosong sebab ada yang dah bayar tapi tak dapat datang..
so untuk mngelakan kerugian aku ajakla ilya..yelah sapa tanak makan free hahaha... syok ah ilya leh makan free hehehe

bihah ngan tuan azrul..untungla ada boyfren leh pakai sedondon dondon pegi dinner heheheh


mek rara ngan mek nina yang kiut sangat nii..awat hampa dia kiut sangat ??? :P


menu pada malam itu... kenyang baq hiang~ 

fina ngan aisyah dok semeja ngan aku.. mak ngah betoi depa dua malam tu.. cantik..
cantik aishah pakai sari..ha dah tema tradisional katanya kan.. kalo nak pakai cheongsam mata tak cukup sepet hehe

shazana and abohh... semat sangatt taw tak aboh malam tu nampak cam hero melayu zaman dahulu kala hihi


posing ngan bunga masing2... yang diberi oleh satu sama lain..kekeke shhhh maluu


with the twins

roomateku tersayiang!! muah muah

with tuan khairi kiut..

with shazana..haha clutch yang aku dok pegang tu laa aku dok usung ke hulu ke hilir..tiap
kali dinner clutch tu jela yang aku rembat haha...tak dak masa aih nak beli baru.. bukan pakai selalu pon haa..

ni gambar masa rehearsal..lorh awat sesat gambaq ni sini? hehe biaqlaa 

shazana ngan bihah yang sedondon tema pink turqoise.. cantik
oh ye aku lupa nak rotate gambaq..huhu sorry kalo sapa yang terbaca entry ni terpaksa telengkan
leher nak tengok gambar ni hehe

with ilya..aka tenuk gigi jarang wakakaka.. ce zoom gambaq ni confirm nampak lol 

haishh spoil tol mangkuk jamban belakang tuhh..demm -,-

gadis2 skuad lapan! love you guys <3

puan umi ngan cik rozi... suma orang ingat depa baru balik dari menikah hehe
memang depa nak kawin dah pon..tak sabaq la tuu hehehe

skuad 8 wanita yang sempoi  :-*
Alhamdullilah dinner kali ini telah berlansung dengan jayanya..good job kepada skuad junior, skuad 9.. Bukan senang nak handle dinner..we have through it hehe.. Actually dinner suksis ni kan bertujuan untuk meraikan senior yang bakal ditauliahkan.. so means tahun depan kitorang la yang akan diraikan pulak sebab kitorang bakal menjadi senior hehe.. Wish us luck and be a good senior! Okay bye~

Thanks for reading. Kindly drop your comments below ya. Really appreciate your thoughts. Cheers!

No comments: