Nuffnang Ads

Saturday, January 7, 2012

Final Exam Dibatalkan!

Assalamualaikum..*okay ignore the tajuk hahak
Now aku tengah study calculus II untuk final exam arghhh!!
tapi take 5 kejap arhh update blog hihi..padahal take 5 ratus minit :P

Tadi aku tido jap dalam pukul 9 camtu sebab nantok
cangat...ingat nak bangun kol 10 tapi x terbangun..mujur mad call huhu..
Mula tu aku cakap mamai2 je ngan dia yelah bwu bangun
pastu dia cakap ada orang nak cakap nan aku..

dia pass kat orang tu anddddd guest whattt???
hehehehe  my UMI laaaa...awwww camna depa leh dok skali lak??
then umi gtaw mad datang umah teman umi..huhuhuhu cayang mad sbb teman umi 
wlaupon dah lewat malam..<3<3<3

tapi aku xda kat umah laa sobsss...
kalaw tak leh aku bancuh teh kat mad pastu duduk bersimpuh tepi umi
then control ayu sambil main mata dengan mad..wakakaka
macam yang aku wat masa mad datang beraya..hihikkk

Urmm mad memang baik dengan umi sebab dia anggap umi macam mak dia
sendiri dah walauponnn mak mentua jerr kehkehkeh..
opss actually bakal mak mentua :P


jelezz taww aku nak cangat jumpa umie
sebab aku rinduuuu kat family...
kad mad pown rindu gak ngeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

kak aku pon dah nak balik from China...wootttt cant wait for souvenir from her!!
rindu cangat ngan kak aku jugakk lama x jumpa dia
tapi tak aci dia abeh final exam awal daripada aku....
aku nie 20.1 bawu habeh! huwaaaaaa  lambat lagikk >_<

meet my beautiful sistah, sakinah

hokaylah nak sambung calculus neyhh..dear calculus...im sick and tired finding your 'x'.. can you 
please accept the fact that she is gone...move on, dude!
Okay.bye~

Thanks for reading. Kindly drop your comments below ya. Really appreciate your thoughts. Cheers!

5 comments:

Saddila said...

hamboihh2 . duduk bersimpuh tepi umi . kemain nak main2 mata . ingat suwiit lettew ?? haha

DaYaH JeLitA said...

suweet arr haha

Syira Rara said...

saya baru follow ur blog..if x kisah singgah la my blog dan kalau sudi follow la yea..blh share cerita (^_^)

ASYROUGH ENTERPRISE said...

chayok2! sudah follow, student puncal alam gak..chow! haha..

Namee Roslan said...

good luck on ur exam ya dayah. hehe. amboi2, takpe lah. nnti habis exam...balik jumpa ummi n kakak semua okay :)