Nuffnang Ads

Wednesday, October 5, 2011

Adik Yang Special

Assalamualaikum..

Adik aku sedang tekun menduduki PMR..

Kitorang kakak-kakak dia yang gojes nie yang terlebih eksaited buat entry wish good luck la..post ucapan dalam fesbuk masing-masing...biasala nak bagi semangat kat adik lelaki nan sorang nie ha..

tapi bukan dia leh baca pon dia kan dok PMR bilanyer nak online..hukss..



Alaa tapi kitorang turut mecej and call dia sebab dia bawak fon pi sekolah..so ada la jugak wish tu haa..
Special tak special adik aku nie haa tengokla nie bawah nie profile picture fesbuk kakak-kakak dia...Gambar nie akan kekal sampai adik aku habis PMR..untungnya adik aku ada kakak-kakak yang ohsem kan? hihik...walaupun adik aku takde abang aku akan hadiahkan adik aku sebuah abang pabila aku kawin nanti...ngeeeeeee~


fb kakak sulung
fb kakak kedua..haku lerr tuhh
fb kakak ketiga 
fb kakak keempat (dia dah 40tahun tak online sebab tu tak tukar pic) -,-
Nasib baik adik aku tak jadi bapok or pondan taw...yelah kakak sampai empat orang...taw nape? sebab kakak-kakak dia terutama aku nie ganazzz...hahahaha...mane boleh biarkan adik kitorang jadi sutun!! masa dia kecik-kecik ada woo sikit nak terjebak ke kancah pondan
dia suka pakai tudung and pakaian kitorang
kalaw sembahyang dia nak pakai telekung =,= 
tapi nasib baik berjaya diselamatkan sebelum parah..huhuhu...


Hurmm...sape dapat adik aku memang untung beb sebab dia tahu serba serbi pasal perempuan...and tersangat romantik and pandai masak...antara perkara pasal pompuan yang mungkin laki lain tak tahu tapi adik aku tahu adalah:

  • perbezaan pad overnight ,maxi dan slim wing
  • kenal jenama seperti libress, kotex, carefree and laurier
  • cara-cara memakai bra
  • senggugut dan panadol kaler pink
  • mascara, liquid eyeliner, eyeshadow
  • perbezaan lip ice, lip gloss, and lipstick
  • apa itu pantyliner
  • siapa itu damya hana dan fauziah ashaari
  • pasal gugurl stuff such as handbag, perfume, etc
  • and banyak lagi malas nak pikir dahhhhh..huhu
Okay babai~

Thanks for reading. Kindly drop your comments below ya. Really appreciate your thoughts. Cheers!

6 comments:

Nia Ridzwan said...

seorang abang eh dayah. hehe

Nia Ridzwan said...

eh lupa, good luck untuk adik hang ;)

Aishah Cristal said...

hope straight A lah adik kak dayah !

Eric@Boy said...

good luck adik2 ngko :)

DaYaH JeLitA said...

nia : seorang abang? ehhhh.. :P
aishah : thankss
eric : thankss

kynah said...

hahahahahahahahhahahahaha..
hg ni la yah oiii...ada ja idea...haha..lawak ar..best2...

mamat mmg expert kot bnda2 camtu..wahkahkah