Nuffnang Ads

Saturday, April 6, 2013

SUKSIS #1 (Program Induksi)

*entry terperam

Assalamualaikum...
Haii aku nak cerita pasal program induksi skuad 8 suksis suatu ketika dulu..lama benar bawu nak cerita haha..program ni bernama Kem Induksi bertempat di teratak Riverview Tanjung Malim Perak..kem ni lama dah around september 2011 haa berkurun dah kui3.. time ni kitorang baru je join suksis uitm..so induksi ni kira macam orentasi la..hehe..maklumla junior.. 

naik trak dari entrance ke tapak kem..



inilah sungai depan tapak perkhemahan..ghairah tak tengok? haha



gambar kenangan skuad 8,7 and 6...baju2 putih tu skuad aku la skuad 8(junior)
dalam bulatan tu aku in case hampa cari mana aku kehkeh




ni plak sesi lepas sesi berkubang dalam sungai hehe..syiok wooo



time sukaneka..bayangkan kena usung botol air menggunakan tali je..
so challenging hehe..aku dok tepi tu sorak2 kat grup aku




turn aku ngan ariff usung botol air tu..bapa kali terjatuh haha...bukan kitorang la jatuh..
air tu yang jatuh..kalo jatuh kena start balik..demm..hehe actually banyak lagi games yang kitorang main tapi takde gambar..ni salah satu la..



This is the most unforgettable memories to aishah, halil ngn rara..birthday dorang adalah semasa kem ni berlansung so ada kena birhtday prank la sikit... ceritanya tuan hasrul marah sebab ada anggota tak ikut arahan and cause riot semasa program..so ada saksi mengatakan depa 3 la punca..so tiga2 kena panggil ke depan and disoal siasat and disuruh mengaku salah..tak ke kecut perut kena soal ngan pegawai polis betul plak tu..tuan hasrul ni pangkat inspektor polis..hurm last2 bawak kek dari belakang..apa lagi teburai ayaq mata terharu depa hehe..




sesi makan..tempat makan sangatlah cantik..rules semasa makan..tidak boleh makan berpuak..
harus campur tak kita, senior, inter mahupon junior..i love our bonding in suksis hehe..


me, nina and cik ak hehe 


kena wat persembahan..hehehe..that arrow pointing the awkward me lol



pagi2 harus ada senaman pagi and sedikit asas seni mempertahan kan diri..hiyarkkk!!!



malam bbq...kitorang buat campfire mengikut kumpulan and makan kambing bakar..
sedap and happy sangat kui3...




ni tyme sukaneka...suma ni ahli kumpulan aku



ni plak time penutup...skuad junior pakai baju kurung je sebab tak dapat uniform lagi hehehe



look at me the arrogant skuad leader hehehee



perbarisan penutup at the last day..gonna miss this program...kitorang camping 3 hari 2 malam je kat sini hehe..

this is my nametag hehe...

So this is our first step to be in suksis family..sekarang dah 4 sem dah aku dalam suksis and macam2 dah aku lalui...love my second family so much... :)


Thanks for reading. Kindly drop your comments below ya. Really appreciate your thoughts. Cheers!

1 comment:

kynah said...

patut la nmpak muda rupanya ni time awal2 dulu...hehehehe

bestkan klu tgk balik our first step..x kirala dalam apa2 skalipun..its so good u can transform this into an entry at blog..nice entry!