Nuffnang Ads

Sunday, January 27, 2013

Berakhir Semester 3

Pada 18.1.2013 haritu aku menghabiskan last paper untuk final exam untuk semester ni..sem 3 dahh..eh bukan..baru sem 3 huhuk ada lagi 5 sem naa hehe...tak sempat nak update sebab aku bizi balik kedah syaduss nikah pastu kena pi kem kat PULAMAR plak..lepas ni aku nak update pasal syaduss nikah and nak update pasal program kat PULAMAR..syiokkk wehh..kitorang baru balik semalam...

Hurm actually macam biasa nak cerita apa yang aku belajar sepanjang semester 3 inii..ada antara ilmu2 tuh melekat kat kepala ada juga yang hanya singgah and blah macam tu je...ada jugak ilmu yang jangan kata nak singgah.., nak menghampiri pon dak..:P bawah ni gambar2 buku yang aku snap sebelum masuk dalam kotak..hehe kalini masuk kotak je..sebab mana la taww kot ada buku yang kena bukak balik sem depan..hahakk if you know what i mean :P

last buku masuk kotak..subjek yang besh sebab aku paham and lecture cempoi hehe

killer subjet.tak suke.no komen.. huhu

killer subjek gak..suka la jugak cikit2 wakaupon aku selalu terlentok dalam klas ni..hehe..


subjek yang besh..lecture memang terbaik..jarang aku tido dalam kelas ni hehe


subjek yang besh..tapi kadang2 aku ngantuk gak dalam kelas..hehe ni gambar final exam paper haritu..subjek ni tak dak buku
sebab apa yang lecture ajar terus masuk melekat kat kepala so aku tak perlu buku hahaha *tulis ngan nada riak sambil wat hidung kembang


subjek ni takdak final exam..so buku ni awal2 lagi aku masuk kotak..hehe


lab manual..tak masuk final exam jugak..hurm yang ni macam biasa masuk lab wat experiment main2 air camtu 


THE BEST MOMENT!!! JYEAHH~~~

time ni meraikan habis paper ape ntah ngan pegi makan kat D'One Steak..


ni pon samelah dah abis exam ape lagi gi derakk la wey ahakks

Apepon exam dah habis masa untuk enjoy...tak sabaq nak habis camp kat negeri 9 nanti pastu 5.2 aku balik rumahku syurgaku..nak makan ketam masak lemak umi aku buat..pehhh cedappp oihhh... meleleh ayaq liuq aku bila terbayangkan..hehe..okay babai nak keluar jap nak makan makanan yang mahal...bye bye :)


Thanks for reading. Kindly drop your comments below ya. Really appreciate your thoughts. Cheers!

2 comments:

Nurhanis Zamshah said...

cering bulu roma tengok subjek2 tu. haha

Nurhanis Zamshah said...

cering bulu roma tengok subjek2 tu. haha