Nuffnang Ads

Friday, December 30, 2011

Ombak Rindu Berombak Dadaku.

Assalamualaikum..

Lama tak update berhabuk blog (ayat blogger) wakaka

Aku tengah study week.. haritu aku tengok ombak rindu.. celaka aku teramik kat member and tertengok
kat bilik.. rosak mood study sepetang... tertengok muvi  plak..hihihi

Nak review sket ahh...boleyhhhlaaaaa tahan cerita tu..banyak scene yang tak ada and tak sama ngn buku..grrrrrr
Rumah hariz x mewah macam dalam buku bajet kaya gila..aku rasa better wat drama gantikan drama Tentang Dhia tu.. ramai cakap drama Tentang Dhia besh sangat-sangat dorang tengok sampaikan terlupa solat maghrib menangis-nangis..kalaw ombak rindu wat drama barula details macam dalam novel kann??

Tapi kann menitis gak la air liur aku sebab terngaga tidur tengok ombak rindu.. wakaka.. bowing aku tak minat citer air mata nie... senang kata citer malaysia yang ada air ada ombak ada deru angin memang aku tak minat..

Lagi satu aku sungguh tak berkenan dengan aksi ranjang dalam citer ombak rindu sebabbbb tak sehebat cerita breaking dawn part 1.. muahahaha... breaking dawn aku tengok uncut version and mmg beshhh gilaaa khinzir habaq hang.. nasib baik tak tengok kat wayang..banyak cut dorang cakap.. annoying..huhu

Dengar kata ombak rindu kutip 10 juta lebih..tahniahlah aku ucapkan..filem malaysia semakin bagus cuma aku tak suker citer yang aku dah taw ending die sebab adaptasi novel..hehe..



Okay.bye.perlu study TITAS.. grrrr~
Thanks for reading. Kindly drop your comments below ya. Really appreciate your thoughts. Cheers!

9 comments:

Saddila said...

Ye la tu menitis air liur . wekkk !

Ku Azhar said...

hehehe tsunami pnye besar dtg! kih3

Anonymous said...

haha
picture epik!
haha

Ur blog should be in my bwalking list 2012?check it out at ACAPSUUR

sarah mohamad said...

Baru jek tengok Ombak Rindu. Download jek. Tak nak membazir tengok dekat wayang sebab dah tahu kan ending dia macam mana. HEHEHE

Namee Roslan said...

tak tgk lg cite nih. tak suka cite sedih nnti rse mcm nk nangis. hehe :D tp gempak lah kutipan 10 juta :D

DaYaH JeLitA said...

sarah : kann? x besh sbb da taw ending :P

Anonymous said...

gua kalau bab cerita melayu jiwang karat cenggini memang tarik diri awal2 la..tak kuasa den nak melayan..mehehehe =P

Ym.Bundle said...

bini aku sanggup tengok wayang sorang pasal aku taknak temankan dia tngok cerita ni..ekeke..

Namee Roslan said...

namee tgk ramai org edit2 jd benda kelakar. haha