Nuffnang Ads

Tuesday, February 14, 2012

Valentine's Day

Assalamualaikum..


Saja wat entry..takdak kena mengena sangat pon dengan
valentine day nie tapi ada kaitan dengan 14.2 wee~

Tadi aku bukak google and ada google punya doodle
video goolge doodle (apa aku cakap nie? -,-) okaylah ada video 
yang sangat sweet..tak terpikir pon tu video pasal
valentine bila kuaq search result baru teringat..

Aku tak pernah sambut pon sebab hari-hari
adalah hari kasih sayang..chewahhh mantop gila
ayat aku..wakakaka...nie ha video tu tak pon kalaw nak 
tengok sendiri just masuk je google

comel kan video nie comel macam aku hihik

Bukan ape 14.2 nie adalah tarikh yang tak
dapat lupa gittew sebab tarikh nie adalah first date aku awww~
masa tu tak teringat pon haritu hari valentine kitorang
main redahhh jeww asalkan bahagia wakaka~

okay.pengajaran disini jangan sambut taw
hari valentine insafla wahai remaja di luar sana.. 
okay.bye~



Thanks for reading. Kalaw suka boleh LIKE dan komen dibawah^^

4 comments:

laskar pelangi said...

ye.betul tu.hari2 adalah hari kasih sayang.tak yah nak spesifik sangat 14/2 baru nak berkasih dan bersayang.eheeee:)

HAJAR AZMAN :| said...

Comelnye video tu huwahuwaaaaaa

Brown girl said...

awww. so sweet <3

Namee Roslan said...

ececceh, comelnya dayah. em patutnya hari V-day tu takyah sambut pun. sebab hari2 pun hari love. :) hari2 boleh kasi bunga dan love each other. kan kan kan :)