Nuffnang Ads

Thursday, July 14, 2011

Pergi Menyokong Boypren ^^

Assalamualaikum...

Ish malu la pulak citer pasal boypren..kihkihkih.. nanti kena cop gedik plak..
Tapi tak pelah asalkan membawa kebahagian kepada diri ini.. *bwerk*


Haritu sekolah dia ada sukan.. hari dia lari aku tak dapat pergi sebab aku terlupa haritu ada sukan..yelah sape suruh dia tak ingatkan aku..hukhukhuk...terlepas peluang jadi pom-pom girl kat tepi trek masa dia lari 4x100 dapat pingat emas...sobss..


orang sibuk kumpul pingat aku keje posing..

So aku pergi hari yang lain sebab dia amik acara lompat jauh hari itu..aku bleh p tengok kejap ja sebab pukul 10.30 aku kena pi keja...aku p sekolah dia pukul 8.00 a.m..kira sempat tengok kejap je lah...tak sempat tengok penutupan and penyampaian hadiah.. :(

Oh ya dia umur 19 sama dengan aku...kami masih muda yerr...kira sekarang dia upper six aku plak pengangur separuh masa..separuh masa lagi kerja separuh masa...
walaupun sama umur entah kenapa aku panggil dia abang...ngeeeeeeeeee~ ngeeeeeeeeee~ ngeeeeeee~

sekolah aku dekat jer dengan sekolah dia..tapi aku malas nak pergi hari sukan sekolah aku nanti budak-budak tengok-tengok aku and cakap ehh ehh kak dayah cun gila sekarang...hahaha... pangggg sedas!!


yang tengah lompat tu la atlet kebangsaan xD
http://www.emocutez.com
go abang!..go abang!

abanggg nak sain xD

sekolah dia nie selain rumah warna asas ada rumah pink, hijau muda, biru muda.. lol xD

Masa hari sukan nie padang agak lecak..nasib baik aku pakai sliper jer..huhu..actually malu jugak arr nak p sokong boypren nanti cikgu-cikgu dia cakap ape plak..tapi buat kering sudaaa...kihkihkih
Bawah nie pulak acara tarik tali..walaupon cik abang aku kurus cam aku tapi dia kuat sasa gagah perkasa owww..xD


chiayok abang!!
http://www.emocutez.com

hiyarkkkkkkghhhhhh!!! >_<

Macam biasa arr orang tarik tali aku ngan kawan-kawan pompuan dia posing-posing jer..kihkih..jadi tukang angkat hadiah pon okey arr..



wif aten champion 100 m

Weyy jangan ingat aku nie lemah arr...walaupun aku nie keja posing-posing jer tapi masa aku secondary school dulu pon aku atlet jugak oww..rindunya nak masuk olahraga..nanti kat university ada lagi tak eak? tapi nanti segan arr dah besar-besar masuk lompat tinggi lari berganti-ganti bagai..kalaw atlet kebangsaan tak per arr dorang terer...tak per ah kat u leh masok kawad feveret aku..kirik..kanan..kirik..kanan..brrrr


hoihh tengok la camera! -,-

Okaylah..sekian sahaje entri cikai tuk hari ini...
Babai~

Thanks for reading. Kalaw suka boleh LIKE dan komen dibawah^^

9 comments:

AZTIQAH said...

pkai la track...
pkai jeans kot...
mmg nmpk berbeza dri yg lain :)

Mrs. Farhan said...

x nyampah pon. Suka tgk pasangan bahagia. Semoga kekal sampai bila2 k. =D

DaYaH JeLitA said...

@aztiqah : hehe sajelah sbb lepas tu nak p keje

@farhan : macehh :)

hamzah ian said...

wahh.. sokong abang eh.. hehe

al_hakim said...

awat posing sama je semua.haa

eyraatiqa said...

helo! Eyraa jemput awkk join contest neh http://eyraatiqasuhaimi.blogspot.com/2011/07/contest-ape-yang-best-belog-ea-tu.html

ayanuts said...

he..he..dah lama tgglkn sekolah..rndu pula bl tgk pic2 dkt ats ni

Namee Roslan said...

weheee....:) rindu nya nak lari lumba lari. :D selalu pecut 100 metre. eh sokong abang je ? mana pom pom girl?hehe

Anonymous said...

wow encem nya boyfen awk..mst dia skaawk wat entry ni...